حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

فشار تراکتور به فدراسیون برای بخشیدن آلوز

  • کد خبر: ۱۹۳۱۹۱
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
  • ۶
فشار تراکتور به فدراسیون برای بخشیدن آلوز
تراکتور خواهان بخشش هافبک برزیلی خود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواهان پاک شدن کارت قرمز آلوز برزیلی شده است. این بازیکن در بازی تیمش با نساجی کارت قرمز گرفت اما مدعی شد داور بی دلیل به او کارت داده چرا که حرف بدی به بازیکن نساجی نزده است. در همین راستا باشگاه تراکتور در دفاع از آلوز خواستار پاک شدن کارت قرمز آلوز شده است.


البته این بازیکن چهار کارته است و نمی تواند در بازی با استقلال به میدان رود اما به خاطر کارت قرمز یک بازی دیگر را هم از دست داده که تراکتور به دنبال بخشیدن آن بازی دیگر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
2
20
داور نمی دونست که کارت زرد چهارم را داده به آلوز والا دیگه قرمز نمی داد، چون هدف بازی استقلال بود،
ناشناس
Brazil
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
17
چرا اینقدر دروغ به هم میبافین؟ باشگاه هیچ حرکتی برای بخشیده شدن محرومیت آلوز انجام نداده است. و درضمن آلوز اهل کشور پرتغال هست نه برزیل
تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
2
تو هنوز نمی دونی الوز پرتغالیه
Ys
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
2
خبری یه خورده سواد و اطلاعات و ببر بالا خیلی ضایع هست خبری اطلاعاتش پایین باشه
زردکوه بختیاری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
2
هرگِردی گِردو نیست این آلوز اون آلوز نیست اون برزیلی بود و این پرتغالی حالا بخشیده بشه یانشه، درکل فوتبال ایران بوی لجن گرفته باید قبول کنیم فرقی نداره کی باکیه وکجا بازی هست
تیراختور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
1
3
فدراسیون خودش خواسته که جلواستقلال نباشه اونوقت میادببخشه عمرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->